Slnkom pobozkané líčenie

Leto a horúce slnečné dni sú už za dverami. V posledné upršané dni som sa myšlienkami ocitla v slnečnom počasí a v hlave mi skrsla myšlienka vymyslieť pomerne jednoduché "slnkom pobozkané" líčenie. Žiadne tekuté linky, žiadne ceruzky - iba tieňovanie teplých oranžových a hnedých farieb, k tomu rozjasňovač a hotovo!

K modrým očiam sa takéto oranžovo - hnedé odtiene zvlášť hodia, líčenie odporúčam aj pre dámy, ktoré sú pozvané na svadbu :-)
Pri líčení som využila takmer všetky produkty zn. SLEEK, ktoré mám - s nimi to vždy hračka :-)

1. Ako prvé si veľmi netradične na pleť rozotriem tekutý rozjasňovač SLEEK v odtieni CASABLANCA . Ten sa dá použiť rôznym spôsobom: buď ho zmiešate s Vašim make-upom alebo ho nanesiete už na hotové líčenie, prípadne s ním rozjasníte ostatné časti tela (dekolt, kľúčne kosti atď.) Ja som sa dočítala, že je výborný aj ako báza pod make-up, takže vrelo odporúčam :-)


2. Rozjasňovač nechám, nech sa poriadne vstrebe a začínam líčením očí. Na viečka som naniesla očnú bázu a zároveň korektor, aby som zjednotila celé očné okolie. Potom som do záhybu oka naniesla mne najbližší telový očný tieň, ktorý som aplikovala do záhybu oka.



3. Prichádza na rad tieňovanie viacerých očných tieňov.  Paletka očných tieňov Sleek i-Divine má úžasnú pigmentáciu. Ja som neváhala využiť 4 očné tiene z tejto paletky. Začínala som najsvetlejším a podľa intenzity som pridávala tmavšie oranžovajšie odtiene.



 4. Z ďalšej paletky zn. SLEEK som si najsvetlejším, takmer bielym očným tieňom zvýraznila okolie pod obočím. Naniesla som si maskaru a Beauty blendrom som vtláčala do pleti jemný make-up - zvolila som Clear Skin od značky Covergirl. 


5. Toto je vecička s veľkým V. Ceruziek na obočie som doposiaľ mala veľa, no táto je TOPKA! SLEEK make-up eyebrow stylist je celý názov ceruzky na obočie, ktorá má zoseknutú hranu a z druhej strany sa nachádza kefka na prečesanie obočia. Mne padne odtieň Dark ako uliaty.

6. Ako matný bronzer už dávnejšie používam lícenku zn.E Style v odtieni Chocolate. A ako naozajstnú lícenku použijem trikolóru krémových líceniek SLEEK . 


7. Na spodnej časti oka zopakujem postup a nanášam takmer všetky očné tiene podľa ich intenzity. 


8. Kontúrovacia paletka SLEEK v odtieni Light obsahuje 2 rozjasňovacie a 4 krémové korektory, s ktorými pôjde kontúrovanie ľavou zadnou :-) 


 9. Svoje líčenie som zakončila paletkou krémových rozjasňovačov SOLTICE , ktorú som prstom naniesla na chrbát nosa, pod obočie, do vnútorných kútikov očí, nad lícne kosti, nad hornú peru. Rúž som takisto zvolila v jemnejšom telovom odtieni. SLEEK TRUE COLOR LIPSTICK v odtieni Barely There bolo tou pravou voľbou.

 

Výsledný efekt: 



 PS: Všetky produkty nájdete v odkaze priamo v ich názve :-)

Ak sa Vám moje líčenia páčia, sledujte ma na FACEBOOKu a na INSTAGRAME. 

Krásny deň!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky