Inšpirácia na svadobné líčenie

Článok, ktorý som nedávno uverejnila sa venoval dôležitosti svadobného líčenia a prečo si zvoliť na túto "činnosť" odborníka z brandže. No je Vás stále viac, ktoré sa pýtate, čo som použila a v akej postupnosti. 
Rozhodla som sa preto, že Vám ukážem taký rýchly postup - fotonávod, ako vo väčšine prípadov postupujem ja. Samozrejme odtiene, značky a ostatné veci mením v závislosti od typu pleti budúcej nevesty, takže tento tutoriál je inšpiračný  :-)

V prvom rade pred líčením spravte 1-2 dni pred svadbou tieto 3 kroky. Výrazne to uľahčí prácu pre vizážistku (alebo teda Vašu) a zabezpečí dlhotrvácnosť make-upu:

1. Spravte si pleťový peeling
2. Naneste pleťovú masku podľa typu Vašej pleti
3. Dajte si odstrániť neželané chĺpky - či už z obočia, brady alebo nad perou. Ak je potrebné, obočie si aj nafarbite.

Po tomto všetkom sa môžeme vrhnúť na líčenie :-) 
Vo väčšine prípadov začínam najprv s líčením očí až potom sa vrhám na pleť. Je to z dôvodu, že môžu očné tiene opadať a pod. 

1. Ako prvé si nanesiem na celé očné viečko (aj vrchné aj spodné) podkladovú bázu. Ja som zvolila perleťovú od zn. NYX.


2. Na bázu nanesiem transformátor očných tieňov ELF vo svetlučko ružovej farbe (paletka obsahuje 4 svetlé odtiene - žltý, ružový, modrý, zelený). Je super v tom, že zvýrazní tie ostatné očné tiene, ktoré budem vrstviť a zároveň funguje aj ako skvelý podklad.


3. Prvý očný tieň, ktorý použijem je v telovej farbe a aplikujem ho do očného oblúka. Použila som hnedkastý z paletky E Style, odtieň Purple Rain ( nájdete TU ).


4. A teraz prichádza na rad tá najzdĺhavejšia činnosť, a tou je tieňovanie :-) Pohrám s tromi až štyrmi odtieňmi od staroružovej, cez svetlohnedú, tmavohnedú až čiernu. Postupne pridávam na intenzite a rozmazávam čistým a použitým štetcom. Ja som zvolila farby z paletky LORAC PRO

5. Naniesla som tekutú očnú linku v čiernej farbe a vrstvu vodeodolnej špirály (odporúčam taktiež E Style). 

6. Nalepila si umelé mihalnice. A tu sa trošku pristavím. Pre svoje zákazníčky volím radšej alternatívu prírodných trsov (jednotlivé pramienky 3-4 mihalničiek) - vyzerá to prirodzenejšie. Pre tie, ktoré sú zvyknuté na celé umelé mihalnice, priplatťe si za kvalitnejšie, dlhšie vydržia a nepôsobia tak umelo (ARDELL) ..

7. Pred líčením som si naniesla na pleť hydratačný krém a podkladovú bázu, nech sa všetko pekne vstrebe (najnovšie testujem podkladovku od ASTOR a zatiaľ sa mi páči). Na pleť som si štetcom naniesla obľúbený dlhotrvácny make-up (to je naozaj individuálne, každá nevesta má inú pleť, vždy zvolím iný druh - či už L´oreal True Match, Mary Kay, Vichy, Make-up for ever..) Make-up do tváre skôr rytmickými pohybmi vtláčam, aby sa poriadne zapracoval a vydržal na pleti dlhšie.


Teraz prichádza časť kontúrovania - svetlejší odtieň nanesiem pod oblasť očí, na chrbát nosa, na stred čela, stred brady, okola nosa. Tmavší tieň nanesiem pod lícne kosti, na oblasť okolo čela. 

8. Vytvarujem si hnedým očným tieňom obočie a prečešem ho riasenkou na obočie.


9. Celú pleť si zapúdrujem mojimi obľúbenými meteoritkami, ktoré mi ju aj krásne rozjasnia :-)


10. Na spodnú časť oka opäť plochým štetcom vystriedam 4 očné tiene, ktoré som použila aj na vrchné viečko a rozmazávam. Nanesiem špirálu.


11. Hnedým matným bronzerom/lícenkou E Style Chocolate ešte zvýrazním lícne kosti a oblasť čela. 



12. Nasleduje lícenka, použijem trio paletku krémových lícenie od Sleek (nájdete TU ). 

13. Dlhotrvácna ružovkastá kontúrovacia ceruzka na pery + rúž SLEEK, odtieň Barely There 


14. Obľúbená časť, a to rozjasnenie tváre. Použila som krásnu paletku rozjasňovačov SLEEK . Nanášam na: oblasť nad lícnych kostí , chrbát nosa, pod obočie, do vnútorných kútikov očí, nad hornú peru. 


HOTOVO! :-)




Posielam pusu, krásny deň! :-*


Ak sa Vám páčia moje návody, pozrite sa aj na ostatné inšpirácie a moje práce  FACEBOOK alebo môj INSTAGRAM .

Komentáre

  1. Moc hezké líčení.. Mě sice svatba čeká za více jak 5 let, ale klidně bych si takové líčení na svojí svatbu udělala :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takhle bych si na svatbu klidně nechala nalíčit. Bázi pod oč.stíny od Nyxu bych si chtěla v budoucnu pořídit.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, ty meteoritky dali jinou zmenu! 👍👍👍
    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky