Moje nové prírastky - Real Techniques brushes!

Ahojte!

Chcela by som sa Vám pochváliť s mojimi novými prírastkami v kozmetikom kufri.

Na líčenie používam mnoho štetcov rôznych značiek, ale keďže ako pravá "závisláčka" sledovania zahraničných bloggeriek,  poznám nástroje líčenia známych značiek, rozhodla som sa zaobstarať si štetce Real Techniques (by Samantha Chapman).


Takto krásne mi prišli zabalené :


A takto vyzerá po odbalení: 



Štetce sú krásne, veľmi jemné a líčenie s nimi ide veľmi ľahko :-) 

Fialové štetce sú určené na líčenie očí. V balení nájdete (zľava) plochý štetec na jednoduché nanášanie očných tieňov, štetec na obočie, plochý menší štetec na precíznejšie líčenie, štetec na očnú linku a hustý štetec na tieňovanie v záhyboch oka.




Bronzová sada štetcov je určená na líčenie a kontúrovanie tváre. Nájdeme v nej (zľava) štetec na zvýraznenie kontúr tváre, príp. nanášanie transparentného púdru pod oči, štetec na nanášanie tekutého make - upu, plochý malý štetec na drobné nedokonalosti s pomocou korektoru a štetec určený na púder, príp. nanášanie minerálneho make-upu. 



Mojou špecialitkou je však štetec na nanášenie tekutého make-upu. Musím povedať, že úplne každý make-up s ním vyzerá úplne inak!

PS: Tieto štetce boli zakúpené z USA, na SR sú ťažko dostupné ( a ak ich aj zoženiete, budú s "vysokohorskou" prirážkou :-)

Tešte sa na make-up tutorial :-)

Krásny víkend!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky