Zázračná placenta

Nedávno som úplne náhodou zahliadla v drogérií pomerne veľkú nádobu s nápisom "PLACENTA".

Po podrobnejšom skúmaní som zistila, že sa jedná o prípravok na vlasy značky Kallos /kadernícka značka/. Balenie má obsah 800 ml a obsahuje živočíšnu placentu. Maska je určená na suché a poškodené vlasy s výraznými regeneračnými účinkami.


Túto "super výživnú masku" si dávam na vlasy cca 2x do mesiace. Najprv si vlasy umyjem šampónom, vlasy si jemne presuším uterákom a potom takmer od korienkov nanesiem placentu po celej dĺžke vlasov. Vlasy si stočím do drdola a zapnem sponou. Na ramená si prehodím uterák (vlasy preto jemne presuším uterákov, aby mi nestekala voda z vlasov po tvári). Nechám pôsobiť 30 minút.


Vlasy opláchnem vodou a vysuším. S touto maskou som veľmi spokojná, lebo mám po nej pocit akoby som mala každý vlas zaobalený ochrannou vrstvou, ALE hlavne, nemám pocit jemnučkých, ulízaných a super hladkých vlasov ako po iných maskách, ktoré nechávam pôsobiť možno 5 minút!

Odporúčam túto placentovú masku vyskúšať, nakoľko toto veľké balenie stále cca 5 Eur, vydrží hádam pól roka a cena verzus kvalita je ozaj priaznivá.

V prípade, že ste masku tiež vyskúšali, neváhajte mi napísať Vaše skúsenosti!

J.

Komentáre

Obľúbené príspevky