Story o upíroch :-)

Tento týždeň som navštívila 101 drogériu - ako vždy som v regáloch kutrala kde-jaké novinky a zľavy v dekoratívnej kozmetike.

Oslovila ma jedna mladá slečna, ktorá mi chcela poradiť a ponúkla mi zdarma líčenie. Po akej takej konzultácií som zistila, že prebiehajú po Slovensku líčiace akcie zn. Rimmel.

Keďže rada skúšam nové veci, dlho som neváhala a súhlasila som s nalíčením. Žiadala som letné svieže líčenie vhodné do horúcich dní.

Odličovačom na oči mi slečna odlíčila celú tvár. Následne naniesla podkladovú bázu a púder Stay Matte ( púder!!!!!).  Ako prvé mi začala líčiť oči aplikátormi na očné tiene  a roztierala mi kajalovú ceruzku vo vonkajšom kútiku. Nezabudla mi podotknúť: "Vo vnútri oka musí byť vždy svetlý až biely tieň a smerom do vonku tmavší". 
Potom mi naniesla prstami tekutý make up a štetcom opätovne púder na tvár (podotýkam, že všetko bolo tak o dva odtiene svetlejšie...). Na obočie "som schytala" ceruzku, ktorá bola vedená priamo a bez prestávky (na čo by sa malo tieňovať, predsa!).
Okolo bronzera som naozaj len prešla a na pery som vyfasovala bledý lesk na peri.

Tu je (ne)očakávaný, upírsky výsledok:




Podotýkam, že takto som vyzerala cca 10 minút po odchode z predajne, nie po celom dni. Kruhy okolo očí ste si iste všimli sami, slečne vizážistke asi nevadili.

Štetce a aplikátory, ktoré boli používané pri práci boli z umelých a nekvalitných materiálov, veľa investície tam nešlo. 

PS: Slečna pracuje pre spol. Rimmel, cestuje po celom Slovensku a dostala zdarma kufor značkovej kozmetiky, aby sa mohla realizovať. O jej práci a skúsenostiach si spravte názor sami.
Nehovoriac o tom, že by sa vo voľnom čase skutočne živila takýmto povolaním a žena by si mala za to zaplatiť.


Ak máte podobné skúsenosti aj vy, napíšte mi!

Pekný odlíčený deň :-) !

Komentáre

Obľúbené príspevky