Pale Pink Eyes + Pink Lips

Leto nám končí a ja som sa rozhodla urobiť zrejme posledný výraznejší letný make-up (ktorý ale budeme môcť použiť s menšími zmenami aj počas plesového obdobia v zime). Dominantné sú pery, na ktoré som naniesla výrazný magentový rúž zn. Sleek


Poďme na to :-)

1. Na vyčistenú, nakrémovanú tvár som naniesla rozjasňujúci make-up MARY KAY, odtieň Beige 2. Na okolie pod oči, stred čela a brady som aplikovala obľúbený kofeinový roll - on Garnier (, ktorý mimochom už v obchode nie je vidno!?) a na nedostatky pleti som dala béžový korektor Miss Sporty
Ceruzkou a maskarou som si upravila obočie. 


2. Make-up som zafixovala púdrom. Použila som obľúbený kabuki štetec ELF



3. Namiesto podkladovej bázy som na celé očné okolie naniesla transformátor očných tieňov ELF v ružovkastej farbe (tretí zľava). 



4. Do očného oblúka a do vonkajšieho kútika oka som naniesla bordový očný tieň z paletky od ELF (kombinujem s tehlovou až staroružovou farbou) a tieňujem. Ten nanesiem aj na spodnú časť oka.


5. Do vnútorného očného kútika a na stred oka som dala svetloružový trblietavý očný tieň z paletky LORAC - odtieň Champagne.Odtieň Cream som dala pod obočie. Nanesiem obľúbenú maskaru a umelé mihalnice.



6. Kajalovou čiernou ceruzkou spravím linku, ktorá nemusí byť úhľadná. Rozmažem ju plochým štetcom. Na fotke si všimnite rozdiel medzi linkou, ktorá je rozmazaná a nerozmazaná.



7. Kým mi uschnú mihalnice, bronzerom Calvin Klein jemne vykonturujem tvár (lícne kosti, čelo, brada, nos). Na líca použijem moju novú paletku líceniek Sleek - kombinujem strednú farbu s ružovkastou (recenzia TU). 


8. Ponad lícne kosti, na stred nosa a na vrchnú časť pier nanesiem vejárikovým štetcom rozjasňovač MAKEUP REVOLUTION.  


9. Nakoniec ceruzkou na pery zn.Deborah vykreslím pery a následne použijem jeden z trojice nových rúžov Sleek v odtieni Candy Cane (773). Rúž patrí k tým "mastnejším" - vôbec pery nevysušuje, má nádherný lesk, takúto cyklamený odtieň milujem (či už v oblečení, v dekoráciách alebo v líčení). 


Priznám sa, že po tomto líčení som si obrúskom rúž zotrela, nakoľko som išla bozkávať svojho syna. Jemu som uštedrila pár božtekov na krk, pery sa mu vôbec neotlačili a keď som sa pozrela do zrkadla, s prekvapením som zistila, že rúž mám stále na perách a drží ako o život! :-) BIG LIKE!

Čo poviete? 





Ak sa Vám páčia moje práce, kuknite aj na môj FACEBOOK , kde pridávam omnoho viac mojich líčení. 
Ak sa Vám páčia rúže Sleek, odporúčam ich kúpu na StayUnique.sk . Odtieň si určite vyberiete :-)

PS: Veľmi rozmýšľam nad videami, páčilo by sa Vám sledovať ma na Youtube? 

Dajte vedieť, krásny deň :-*

Komentáre

Obľúbené príspevky