Pomerne rýchle spoločenské líčenie + účes

Konečne aj na mňa došlo - bola som pozvaná na svadbu po dlhom dlhom čase! Na svadby a oslavy chodím veľmi rada, no v našom okolí ich bolo akosi málo. 
Outfit na svadbu som si vymyslela už dlhšiu dobu predtým, no líčenie a účes bola z mojej strany čistá improvizácia, nakoľko som líčila v tú sobotu iné dámy na svadbu a nevedela som, koľko mi zostane času...
Vedela som, že chcem vlasy vypnuté (nemám rada, keď mi lietajú kade-tade, lepia sa mi o pery a pri malom synovi som stále akási rozbehaná..!?). S konečným výzorom som bola spokojná, preto prinášam inšpiráciu aj pre Vás, nakoľko plesová sezóna je tu čoskoro :-)


Na vlasy som použila iba lak, sponky, doma vyrobenú výplň (vlasy v sieťke). Žehličku ani kulmu som nakoniec nevyužila. Základom je si správne rozdeliť vlasy a naozaj pevne prisponkovať vlasovú výplň, aby nespadla ani pri búrlivom tanci :-)
V zálohe som mala aj čelenku, keby čosi..



Sukňu som mala pestrofarebnú, stavila som na ružové pigmenty so zlatým odleskom, ktoré som zvýraznila bordovým a čiernym tieňom. Nalepila trsy, rozjasnila pleť a hotovka!







A tu som už tancovala so synom :-) 



Krásny deň! A nezabudnite ma sledovať na mojom FACEBOOKovom profile

Komentáre

  1. Veľmi pekné líčenie a ešte krajšie šaty. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky