Obočie, obočie, obočie...!

Stále sa na neho zabúda a pri tom také dôležité. Vieme si nalíčiť oči, vykontúrovať tvár a obočie necháme tak :-( To je veľká chyba!

Obočie tvorí základnú kontúru tváre. Môžeme mať krásne oči, krásne vykrojené pery, no ak nemáme pekne vytvarované a adekvátne zvýraznené obočie, je to na škodu. 

Prípravkov na obočie som vyskúšala mnoho, dúfam, že sa v článku nájdete a necháte sa inšpirovať mojimi overenými produktami, na ktoré nedám dopustiť.

Ja som sa začala aktívne zaoberať mojím obočím na strednej škole, kedy som si ho začala dávať farbiť profesionálne v salóne. Tam mi ho pekne vytrhali a zafarbili aj plôšky, kde mi chĺpky chýbali. Veľmi sa mi to páčilo, no keďže som sa vtedy odličovala vodou (dodnes to aj tak robím), tak výdrž nafarbeného obočia bola veľmi krátka (cca 3 dni). Nakoľko sa mi nechcelo 2x do týždňa navštevovať salón, rozhodla som sa na vysokej škole pre tetovanie obočia čiarkovanou metódou. Dá sa povedať, že vtedy prišla čiarkovaná metóda ako veľký boom na Slovensko. Okrem toho, že ma to naozaj (veľmi) bolelo, obočie mi zostalo zvýraznené asi len 2-3 roky - záleží od toho, aký pigment máte - niekomu to vydrží aj celý život, niekomu to začne blednúť vplyvom slniečka a prirodzeného melanínu, ktorý má pokožka v sebe. 
Najprv ma to hnevalo, lebo to stále dosť peňazí, no nakoniec som rada, lebo teraz si môžem vytvarovať krajšie obočie a intenzitu voliť podľa typu líčenia, ročného obdobia. 

Čím začnem ako prvé, je metóda farbenia obočia doma - dovolím si upozorniť, že niekto naozaj nemá presnú ruku a nevie zvoliť vhodný tvar obočia, takže tým odporúčam návštevu kozmetického salóna. Ja som si však na to trúfla a postupným skúšaním som sa stala zručnou vo farbení obočia HENNOU. 
Podľa farby vlasov som si kúpila tmavohnedý odtieň. Zmiešate vyvíjač s farbiacou zmesou v pomere 1:1 (cca vo veľkosti hrášku) a nanesiete pomocou priloženej kefky, dotvoríte/poopravíte pomocou vatovej tyčinky. Nechám pôsobiť do 10 minút. Výsledok? Týždeň voľna v starostlivosti o obočie :-) Cena do 2 Eur.



Ďalšou novinkou, ktorá je dlhotrvácnejšou, je PERO NA ÚPRAVU OBOČIA zn.MISSHA  . Novinka, ku ktorej som sa dostala asi 2 týždne nadšená a veľmi sa mi zapáčila. Vyzerá ako tekutá linka na oči v pere, je v 2 odtieňoch (svetlohnedá a tmavohnedá) a sľubuje výdrž do 7 dní. Obsahuje samoopaľovacie zložky, preto sa priľne na pokožku obočia a postupne sa zmýva ako samoopaľovací krém na telo. Ja som si vybrala tmavohnedú farbu a vydržala mi nezmazaná 4 dni. Navyše, ako bonus uvádzam, že nakoľko je to pero, chĺpky sa dajú veľmi prirodzene nakresliť pomocou krátkych ťahov. Cena na kamennej predajni 11,50 € . 




Ako tretiu vecičku uvádzam dokonalú ceruzku na obočie od zn.Sleek . Milujem ju od prvého použitia, má skosenú hranu, ktorou ide vykreslenie obočia jedna radosť. Kúpite ju v 3 odtieňoch, ja som si zvolila pre seba opäť tmavú hnedú. Na druhej strane ceruzky je kefka, ktorou si môžete obočie pred aj po nakreslení pekne vyčesať. Ceruzka sa nestiera a vydrží až do odlíčenia. Cena 7,49 €. 




(Na obrázku je tmavohnedá a svetlohnedá ceruzka) 


Pri značke Sleek ešte zostaneme. Keď líčim nevestu alebo osobu, ktorej musí vydržať obočie tvar stoj čo stoj, volím paletku na obočie s voskom, napr. E STYLE EYEBROW KIT na obočie , ktorý obsahuje 2 púdrové odtiene a vosk/gél - ten zafixuje obočie na trvalo :-) Dostať ho v  3 odtieňoch, ten môj je 02 Medium Brown. Cena je 6,90 €.



Výbornou alternatívou je aj  MAKEUP DUO KIT NA OBOČIE, ktorý obsahuje taktiež farbu na obočie a zároveň vosk. Hodí sa pre veľmi husté obočie ako aj obočie "s normálnym počtom chĺpkov" . Dostať ho v 4 farbách, cena je 10,20 €.


Medzi posledné produkty pre obočie radím riasenky na obočie. Moju obľúbenú, ktorú už roky používam je od zn. Catrice. Je síce len v jednom odtieni, ale dokonale ladí pre svetlé i tmavé typy obočia. Má dlhšiu kefku, čo mne vyhovuje. Kúpite ju v DM drogérií do 4 €. Riasenka chĺpky pekne učeše a zvýrazní ich farbu.


Skúsila som aj iné riasenku na obočie a to Maybelline. Tá je dostupná v 3 odtieňoch, stojí okolo 6 € a má veľmi krátku a tučnejšiu kefku. Pre niekoho vyhovujúce, pre mňa skôr nie.


Dúfam, že som Vám trošku opäť poradila, starajte sa o svoje obočie, častokrát netreba byť ani nalíčená, stačí, aby bolo zvýraznené obočie a hneď to inak ukáže :-)

Prajem krásny začiatok leta ! Janka

PS: Pre viac fotiek a info ma sledujte aj na FACEBOOKu alebo INSTAGRAME  

Komentáre

  1. Na obočie používam hlavne sety, tie mi najviac vyhovujú. Ceruzku na obočie mám, ale tá mi veľmi nevyhovuje, s tieňmi sa lepšie pracuje. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásné obočí a oči! Já na obočí používám gel od Alverde a střídám to gelem Essence.


    | KOSMETIKA PŘÍRODNĚ |

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda tolik piplání s obočím :D Já používám odjakživa na úpravu obočí pinzetu a hnědý stín a jsem spokojená :D
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky