Denné líčenie s paletkou E Style - Purple Rain

Trošku výraznejšie denné líčenie oživené azúrovo modrou ceruzkou na oči - taká je moja ďalšia inšpirácia s českou značkou E Style :-)


Tentokrát som na oči zvolila paletku 5-tich očných tieňov E Style v odtieni 07 Purple Rain. Je to paleta matných očných tieňov vhodné na každodenné líčenie zrejme pre každú farbu očí. 

Veľmi sa mi páčia aj ako tzv. "transition colour" (v anglickom výraze zahraničných blogeriek), teda ako prechodná farba do očného oblúka. Práve takéto farby sa skvele hodia ako podklad k výraznému, dymovému líčeniu. 


Svetlý odtieň zase môžeme použiť pod obočie a do vnútorného kútika. 

Aby líčenie nevyzeralo "nezaujímavo" na každý deň, v tomto škaredom počasí som ho mala chuť oživiť, trošku ho vyletniť. Zvolila som naň vodeodolnú ceruzku E Style v odtieni 05 Azure. Tá je výborne mäkká, ľahko sa nanáša a je naozaj problém ju potom zotrieť, napr. z ruky :-)


Táto paletka ma naozaj prekvapila, po takýchto farbách som siahla vždy z paletky LORAC PRO, ktorej cena je teda neporovnateľne vyššia, veď posúďte.. 



Očná linka by určite viac samostatne, napríklad ako horná linka len s riasenkou - to môžem vyskúšať v lete ako líčenie k vode :-) 
Ako make-up do práce sa hodí aj takáto verzia..





Krásny deň prajem!



Komentáre

  1. Líčení je krásné, ideální na denní líčení a je celkem jednoduché, zabere málo času a tak bych ho volila třeba do práce nebo i do školy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta paletka vypadá bezvadně. :) Líčení se ti povedlo,je krásné a jednoduché. :)

    -M.

    http://lifestyle-story.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne iceni.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky