Lícenky zn. Sleek. Krémové alebo púdrové?

Pamätám si ešte na obdobie, keď sme ako dievčatá nosili make-up..len make-up (+ maskara a sem-tam tieň). Na líčka a lícne kosti sa akosi pozabudlo. Časy sa zmenili a pri prezretí akéhokoľvek tutoriálu líčenia sa kladie veľký dôraz na kontúrovanie, highlighting, používa sa nielen bronzer, ale aj lícenka. Hoci doteraz nosí mnoho dám len bronzer, ktorý si dá aj na líca, aj na čelo, nos a bradu...

Lícenka má dodať pleti sviežejší look, má dodať akúsi čerešničku na torte. Jej odtieň by samozrejme mal ladiť k pleti (žiadna Marfuša z Mrázika!). Aplikujeme ju štetcom, najlepšie pri simulácií úsmevu, aby sme zvýraznili práve to, čo chceme. 

Líceniek vlastním niekoľko, striedam ich podľa ročných období, tie teplejšie tóny používam najmä v lete a studené odtiene zase v zime. 
Do nedávna som bola veľmi skeptická voči krémových lícenkám, nakoľko ich použitie sa mi zdalo ťažšie a nebolo to ono (boli to najmä tie lacnejšie verzie z Avonu a pod.). 

Ponúkam Vám recenziu dvoch paletiek od zn. Sleek, každá z nich je iná - jedna je púdrová, druhá zase krémová. Pre tie, ktoré nevedia, Sleek je britská kozmetická značka, ktorá sa donedávna nedala na Slovensku kúpiť. Je to kvalitná kozmetika, známa svojou silnou pigmentáciou odtieňov, používajú a recenzujú ju aj svetové blogerky na Youtube. 



Prvá paletka líceniek je zn. Sleek odtieň Californ L.A. Obsahuje trojicu krémových farieb. Stredná z nich je trblietavá, ostatné sú matné. 


Paletku som sa snažila odfotiť aj na slnku, aj v tieni. 



Na ruku som ich dala v presnej postupnosti ako sú v paletke. Krémové lícenky nanášam štetcom od Real Techniques s umelými štetinami. 


Z tejto paletky som zostala veľmi príjemne prekvapená, nanáša sa výborne, vôbec mi neostáva mastný film na tvári. Prišla som na to, že stredný odtieň s trblietkami sa bude dať vhodne kombinovať buď s jednou alebo druhou matnou farbou. Ja som použila prvú zľava a strednú farbu.

Paletka klasických púdrových líceniek zn.Sleek je v odtieni LACE. 





Taktiež obsahuje jeden odtieň trblietavý. Nádherná marhuľová farba, ružovkastá tehlová a studená ružová. Posledný ružovkastý odtieň si viem predstaviť ako ideálny pre zimu. Lícenky stačí nanášať naozaj málo, silná pigmentácia zaručí želaný efekt aj s malým množstvom. Tu už používam štetec Real Techniques s prírodnými štetinami. 


Obe paletky mi prídu naozaj kvalitné, no pravdupovediac, ma viac zaujala tá krémová. A čo je dôležité? Kde tieto paletky dostať kúpiť. Kúpite ich v e-shope Stay Unique . 


Zľava je púdrová lícenka, sprava je vidieť jemný trblietavý lesk krémovej lícenky. 

PS: Trblietavé odtiene, či už bronzeru alebo lícenky určite neodporúčam v prípade aknóznej pleti, ešte viac to vyrážky zvýrazňuje (!).

Snáď som Vám opäť trošku poradila a prajem krásny deň, J. 

PS1: Na svojej FACEBOOK stránke stále pridávam moje "líčiace diela". Ak ste zvedavé, nahliadnite, budem rada :-) 


Komentáre

  1. Od Sleeku jsem si pořizovala konkurovací trio, kde je bronzer, tvářenka a rozjasňovač. Jsem s ním celkem spokojená :)

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleek mám veľmi rada . Ja skoro vždy používam tvárenku a rozjasňovač v púdrovej forme. Vyhovuje mi to oveľa viac, nejako sa nemôžem skamarátiť s krémovými variantami :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna recenze. Sleek mam moc rada a kremovych licenek jsem se taky hodne dlouho obavala. No po vyzkouseni jsem jim propadla :o)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky