Zázrak menom: BAMBUCKÉ MASLO

Ahojte!

Ozývam sa Vám opäť po dlhšej pauze (v priebehu tohto času som dostala ten najvyšší sociálny status - matka, takže som akosi nestíhala). 

No líčiť a venovať sa "skrášľovaciemu" svetu som neprestala a preto Vám ako prvý článok po tejto pauze ponúkam recenciu úžasného výrobku - bambuckého masla




Už ste o ňom počuli? Ja som sa asi pred dvoma rokmi stala veľkou fanynkou kokosového oleja (BIO, za studena lisovaného), ktorý si doteraz neviem vynachváliť a používam ho denne na rôzne veci). 

Bambucké maslo je už vyšší level - či už charakteristikou vlastností alebo cenovo. Už dávnejšie som váhala nad jeho kúpou, no stále som si akosi hovorila, že mi stačí ten môj "kokosák". Ale nestačí.... :-)

Tak ako pri kokosovom oleji, tak aj pri bambuckom masle je potrebné hľadieť na kvalitu. Čiže na krajinu pôvodu, druh výroby (ručne alebo strojom), triedu kvality, aby bolo bez akýchkoľvek éčok a parfumov, a či je skutočne nerafinované.

A čo to znamená pojem NE/RAFINOVANÉ? 
Výroba bambuckého masla začína tým, že strom plodiaci karité (bambucké orechy) rastie cca 25 rokov a plodov sa dočká o ďalších 300 rokov :-( ! Rafináciou kozmetický priemysel odstraňuje všetky antioxidanty a esenciálne mastné kyseliny - zohriatím bambuckého masla a pridaním chemických látok. Vtedy je bambucké maslo na pohľad krásne, riedkej konzistencie a krásne umelo vonia. 

Ja som zvolila teda nerafinované, čisto prírodné bambucké maslo, ktoré je ručne robené a zaraďuje sa do triedy A. Cena je cca 15 Eur.


V porovnaní s kokosovým olejom je konzistencia bambuckého masla veľmi tuhá, vôňa je naozaj veľmi jemná a taktiež nie je tak ľahko rozotierateľné. No to vôbec nevadí, lebo pri prvom kontakte s mojou tvárou som povedala WAU! Skvelý pocit elastickej, pružnej a hydratovanej pokožky..Moje suché pery boli konečne vláčne na dlhšiu dobu. Každý večer si zvyknem bambuckým maslom natierať mihalnice (podporuje ich rast),  končeky vlasov, jazvu a samozrejme tvár.
Bambucké maslo používam tiež na natieranie suchých miest bábätka.


A na čo všetko je ešte dobré:
- pri suchej pokožke,striách 
- pri svrbení kože, kožných vyrážkach, ekzéme, ba dokonca pri dermatitíde
- pri spáleniach kože od slnka,
- pri hrubej pokožky (napr. na nohách a lakťoch),
- na vrásky a alergie
- na vlasy a ich úpravu, vlasové masky
- v tehotenstve na natieranie bruška
a ešte ďaleko viac......


Konkrétne toto masielko si môžete objednať TU. Je to spoľahlivý eshop, ktorý Vás zaujme aj inými výrobkami, pokiaľ ste priaznivcami zdravého opaľovania. 
Ja bambucké maslo odporúčam, zmestí sa do kabelky, a preto ho v nastávajúcom letnom období môžete mať stále pri sebe ako 1.pomoc.

Máte aj vy skúsenosti s bambuckým maslom? 

Krásny deň!

Janka





Komentáre

Obľúbené príspevky