RIMMEL Volume Flash make-up look

Pri nedávnej kúpe tejto úžasnej maskary som pri pohľade na jej farebnú kombináciu hneď vedela, ako sa s ňou po prvýkrát nalíčim :-)


Špirála VOLUME FLASK X10 EXTREME BLACK sľubuje bleskurýchly 10x väčší objem s dvojnásobným objemom čiernych pigmenov (PC cca 7,50 €). Nakoľko bola špirálka v akcií, podujala som sa k jej kúpe, ktorú neľutujem ! :-)

Poďme ale k pomerne rýchlemu, mierne výraznejšiemu make-upu:

1. Ako prvé som naniesla štetcom Real Techniques make-up Estee Lauder Double Wear. Pod oči, na stred čela a na bradu som použila už spomínaný roll-on s kofeínom Garnier a korektor od Manhattan


2. Obočie som zvýraznila hnedou ceruzkou Gabrielle a hnedou maskarou na obočie Catrice.


3. Kajalou čiernou ceruzkou S-HE som nakreslila jemnú "mačaciu" linku.








4. Čiernym, netrblietavým očným tieňom som vykreslila hornú líniu oka. Ja som zvolila očný tieň Mary Kay a jemne skosený štetec. 



5. Od stredu viečka až do vnútorného kútika som naniesla jemný púdrový očný tieň Mary Kay (pre zjednotenie farby). 






6. Líčka, čelo, nos a bradu som vykontúrovala bronzerom Calvin Klein a na líčka som naniesla REVLON v odtieni Smoky Rose.



7. Na pery som naniesla červeny odtieň rúžu Urban Decay




Krásny deň, J.

Komentáre

Obľúbené príspevky