Čo som si priniesla z USA :-)

Milé bloggerky!

S časovým odstupom sa Vám opätovne ozývam, v už podovolenkovej atmoške :-)

Ja som bola na potulkách v USA a veľmi som sa tešila (nielen) na nákupy kozmetiky. Čakala som na to, keď uvidím všetky tie produkty a kozmetické vychýtavky, ktoré som doteraz poznala len z Youtube videí od najznámejších bloggeriek...

Toto je prehľad toho, čo som si priniesla domov...
Poďme, ale pekne od začiatku. Kozmetiky v obchodoch je tam naozaj veľa a keď som aj uzrela regály známych značiek (Maybelline, L'oreal..), o kt. som nemala záujem, vždy som tam našla produkt, ktorý u nás nie je a zdal sa mi ako slušná vychytávka. Zaujala ma napríklad kolekcia dekoratívnej kozmetiky zn. KARDASHIAN, ktorou sa líčia známe Kim, Chloe a Kourtney a kde je možné vidieť rúž v odtieni Nude (telový) aj 10tich rôznych odtieňoch...
Už na Slovensku som si veľmi obľúbila zn. Neutrogena, no zbadať dva veľké regále, kde na jednom sú len kozmetické prípravky a na druhej strane len dekoratívne výrobky, bol pre mňa pozitívny šok. Neutrogena tam frčí v plnom prúde, a preto som nedokázala ani ja odolať a zabezpečila som sa hĺbkovočiastiacou pleťovou vodou a krémovým čističom.

To, čo som si určite chcela kúpiť bola čistiaca kefka na tvár. Známa Carli Bybel používa kefku zn. Olay, iné Neutrogenu, Mary Kay alebo Clarisonic. Kefky sa líšia v kvalite, jemnosti a samozrejme cene. Ja som si zvolila zlatý stred a nemôžem zatiaľ povedať krivé slovko!
 
CoverGirl je značka dekoratívnej kozmetiky, ktorá tam celkom frčí. Vyrába obrovské množstvo výrobkov, je to lacnejšia sorta kozmetiky (ja by som ju prirovnala o čosi drahšej Catrice z DM-ka). Ja som si kúpila set make-up + púder rady Clean Oil Control a predlžujúcu riasenku.




Fergie venovala svoju tvár kozmetike Wet n Wild a set The vicious dutchess s uhrančivým pohľadom speváčky na obálke som určite v obchode nemohla nechať! Set obsahuje maskaru čiernu ceruzku, set mihalníc a menšiu paletku tieňov na oči, ktoré sa dajú použiť nasucho i namokro.

Značku ELF a NYX Vám určite predstavovať nemusím, na obrázku je vidieť veeeľkáá paleta a rúže. Značku REVLON zastupuje lícenka a rúž.

 
Arganový olej bola ďalšia vec, ktorú som z videí veľmi dobre poznala. Zistila som, že každý výrobok mal uvedené číslo, resp. hodnotenie, v akej kvalite arganový olej a v akom obsahu.  
Being Sexy je rada prípravkov na vlasy zn. RUSK, kt. sa stará o kvalitu vlasov. Ja som si vybrala sérum na vlasy, kt. sa dá použiť aj do vlhkých vlasov pred fénovaním, aj na konečnú úpravu vlasov. Vonia krásne...

 


ZAPZYT je rada starostlivosti o akné. Tento krém sa používa lokálne na akékoľvek nedokonalosti pleti. Zaberá vcelku rýchlo, stačí si ho nechať pôsobiť cez noc.
Okrem týchto opísaných vecí som si priniesla voňavé telové mliečka, homemade mydlá, antibakteriálne kabelkové gély, balzamy na pery, sady leskov atď.

PS: Splnil sa mi malý sen a navštívila som originál veľkú predajňu MAC, kde bolo možné sa aj nalíčiť. Videla som všetky tie úžasne prípravky. Ale pri pohľade na ceny som si povedala, že radšej si toho kúpim viac a rôznych iných značiek...

Dúfam, že som Vás článkom potešila a sľubujem, že sa v písaní polepším :-)

J.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky