Jarné veselé líčenie

Ahojte!

Po dlhšej dobe (mala som dosť nabité dni), ale predsa som si pre Vás pripravila jarný svieži make-up, ktorému nechýbajú farby a trošku divokosti. Inšpirovať som sa nechala všetkými tými intenzívne farebnými odtieňmi, ktoré nájdeme asi v každom časopise...



Ako prvé som si naniesla make-up True Match, odtieň Beige, ktorý som aplikovala, ako inak, štetcom Real Techniques. Ostatné nedokonalosti pleti som zakryla paletkou korektorov od ELFu. 


Pri paletkách aj ostaneme, ako druhú paletku som použila taktiež od ELFu, ktorá slúži na zvýraznenie očných tieňov - transformátor očných tieňov (viac info tu). 


Po nanesení krajného (modrého) tranformátora očných tieňov som si zvýraznila obočie hnedým očným tieňom a zafixovala ho špirálovou na obočie zn.Catrice (ten milujem!)

Na štetec som si nastriekala Alverde fixačný sprej, na ktorý som na striedačku naniesla svetlejší a tmavší tyrkysovo-zelený odtieň (paletku mám z HM).

Aby som zvýraznila líniu očí, nadočnicový oblúk som zvýraznila odtieňom Mauve z paletky LORAC a do vnútorného kútika som použila odtieň Nude.



Naniesla som si linku čiernou ceruzkou a špirálu zn. Astor
Na spodnú časť oka som najskôr ceruzkovým štetcom aplikovala modrý očný tieň (námorníckej farby) a pod ním cyklamenovo ružový. 
Pri spodných farebných očných linkách je veľmi dôležité naniesť ďalšiu vrstvu či už make-upu alebo korektoru, aby nám nevznikol tzv. modrinový efekt. Ja stále používam Garnier kofeinový korektor.

Na pery som zvolila svetloružový rúž zn. Deborah Cosmetic  odtieň Balerína a naň som naniesla ešte lesk marhuľovej farby zn. Mary Kay. Na líca som aplikovala lícenku Calvin Klein a ELF (pre bližšiu špecifikáciu odtieňov kliknite tu.

Dúfam, že sa Vám finálny look páči a prajem krásne sviatky! 




J.

Komentáre

  1. Barvičky si zvolila skvělé! moc se mi líbí ta modrá, krásně líčení rozveselila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi ta kombinace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása a hlavně se mi to strašně líbí k Tvým modrým očím.. Já mám tmavě hnědé a přijde mi že hodně podobných kombinací působí až vulgárně :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky