January favourites 2014!

To najlepšie za mesiac Január...
To najlepšie, ktoré mi aspoň trošku pripomína leto - vôňou, farbou a jednoduchosťou..

Tých naj výrobkov v mesiaci JANUÁR 2014 je trošku menej (oproti ostatným mesiacom). To neznamená, že nebolo po čom inom siahnuť, ba naopak, cez Vianoce bolo toho tak veľa, že na kozmetiku už nezostal priestor :-)

Tu sú:

A prečo som spomínala to leto? Lebo už od prvých výrobkov (začíname zľava) je cítiť krásna ovocná čučoriedková vôňa kúpeľňového setu SEPHORA BLUEBERRY. Skladá sa z telového mlieka na pumpičku, sprchového gélu a telového peelingu. 
Opakujem, tá vôňa je úžasnááá....


 Po dlhšom čase som sa opätovne vrátila k výrobkom zn. Mary Kay. Nakoľko som s touto značkou spolupracovala, zostalo mi z nej mnoho produktov. Napodiv, som bola milo prekvapená z make-upu Mary Kay Timewise pre zmiešanú a mastnú pleť (odtieň Beige 2). Stačí ho naniesť pomerne málo, pleť je matná, a to takmer po celý deň. 


Trblietavá ceruzka od E.L.F v šedej farbe je vhodnou voľbou pre modré oči. Nie je ani výrazná, ani všedná. Na kajalových ceruzkách mám najradšej, že sa dajú naniesť a krásne rozotrieť na jemný "smokey" efekt. 

Ďalším voňavým produktom, ktorý pripomína leto je lícenka Calvin Klein (odtieň Sun Dance). Dodáva krásny opálený vzhľad bez zbytočných trblietok a čokoládová vôňa púdru je čerešničkou na torte :-)

Sada korektorov E.L.F je výrobok, ktorý som už spomínala. S touto sadou som veľmi spokojná,obsahuje 4 odtiene a vysokú kryciu schopnosť pre dokonalý look.


Ako posledný produkt, ktorý je podľa môjho názoru "celoročná bomba", nie len to najlepšie v mesiaci Január, je maskara L´oreal Telescopis v zlatej verzií. Niekto nemá rád tieto umelé kefky, ale môžem povedať, že riasy, ktoré vedia vykúzliť sú neuveriteľné.

 
 Dúfam, že sa aj vy tešíte tak na letné horúce dni ako ja. Dúfam, že prídu čoskoro..

Krásny týždeň! 

J.
 

Komentáre

  1. Set ze Sephory vypadá hodně lákavě !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maskara L´oreal Telescopis je fantastická! Tiež ju používam a neviem si ju vynachávliť :)
    Máš veľmi pekný blog :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky