TOP 3-ka pleťových krémov

Ahojte!

Určite si aj vy, dámy, kladiete niekedy otázku: Nájdem si niekedy pleťový krém, ktorý budem môcť používať už natrvalo, resp. aspoň na polroka, rok a dlhšie? 

Ja sa zaraďujem medzi tie, ktoré stále vhodný (rozumej optimálny) pleťový krém hľadajú, a to som ich vyskúšala teda veľa...

Začnime s tým najaktuálnejším, ktorý mi zatiaľ sedí, testujem ho vyše 2 týždne a zatiaľ sa mi veľmi pozdáva. Je to Neutrogena Visibly Clear Oil - free moisturiser, ktorý som objavila v DM-ku. V rôznych zahraničných tutoriáloch môžete vidieť mnoho výrobkov od Neutrogeny, k nám sa dostalo zatiaľ toho pomenej :-(




     
                                        

Na tomto kréme sa páči balenie (nemusím prstom zachádzať do téglika), je ľahký a zmestiť ho kamkoľvek do kabelky. Na moju zmiešanú pleť je príjemné hydratačný. Cena je taktiež prijateľná (cca 10  €). Najviac ma však na ňom zaujalo, že pomáha vyhladzovať stopy po akné, takže uvidím, koľko mi balenie vydrží a ako splní to, čo sľubuje. Zatiaľ odporúčam..

Ako druhý krém určite odporúčam RYOR Hydratačný krém s 24-hodinovým účinkom. Tento krém je veľmi hydratačný, dá sa použiť ako pleťový krém a v hrubšej vrstve ako pleťová maska. I v tomto prípade veľmi oceňujem jeho aplikáciu - pumpičku. Má veľmi príjemnú vôňu (po grepe).
Značku RYOR mám osobne veľmi rada, nakoľko je to prírodná kozmetika, ktorá sa vyrába v Čechách a má prijateľnú cenu. Z tejto značky vlastním ešte pleťovú vodu a čistiace tonikum. Čo vidím ako problém, je jeho dostupnosť. V Bratislave sa síce nachádza kamenná predajňa, no v žilinskom kraji je to s jeho predajným obsadením trošku horšie. Čo ale kvitujem je v celku novinka e-shop aj pre Slovensko (http://www.ryorkozmetika.sk/). Určite tento e-shop navštívim v dohľadnej dobe :-)

Ako tretia "dvojka", ktorá sa mi v priebehu minulého roka osvedčila je zo značky NIVEA.
Je to Nivea ANTI SPOT ľahký pleťový krém a NIVEA Matt Beauty. Minulý rok uvádzam z dôvodu, že som ich používala v priebehu leta a teplých dní. Pleťový krém bol skutočné ľahký, tvár nezostávala z neho mastná a neleskla sa. Zmatňujúci krém je zároveň tónovacím, takže jeho béžový tón dopomohol k dokonalej pleti, na ktorej chýbal už iba bronzer :-)

Musím sa priznať, že ak mám dni, kedy je moja tvár veľmi "nedokonalá" (rozumej zapálených vyrážok je viac než treba a pod.) zvyknem si ako podklad pod make-up naniesť práve tento tónovací krém, ktorý mi pleť zmatní. Naň potom nanášam make-up.


A čo už neradím do kategórie pleťových krémov, ale takisto odporúčam, je už recenzovaný KOKOSOVÝ OLEJ. Natieram sa ním každý večer a milujem ho :-)

Krásny slnečný deň!

J. 

Komentáre

  1. od Neutrogeny mám zopár vecičiek vyskúšaných, no tento krémik sa mi tiež pozdáva. Vdaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky