e.l.f. = Eyes, Lips, Face (už aj na Slovensku!)

Ahojte dámy!


Je mi cťou zrecenzovať nové produkty, ktoré som si objednala zo slovenského e-shopu, ktorý predáva americkú kozmetiku e.l.f.
Pôvodom americká kozmetika, ktorá sa zameriava predovšetkým na internetový predaj kozmetiky sa dostala ku nám tento rok a preto neváhajte a kúpte si pod vianočný stromček dekoratívne prekvapenie :-)



S kozmetikou e.l.f. som už mala predchádzajúce skúsenosti a bola som s ňou veľmi spokojná. Z tých cenovo dostupných kozmetík patrí podľa mňa medzi favoritky. Tým, že sa predáva aj na SR môže každá dáma veľmi výhodne nakúpiť a ešte aj vykonať dobrý skutok - prečo? 
e.l.f. kozmetiku som si objednala z http://www.elf-kozmetika.eu/sk 
E-shop je veľmi prehľadný, jednoducho vložíte kozmetiku do košíka. V predposlednom kroku si však vyberiete, ktorej organizácií máte záujem prispieť (firma automaticky venuje minimálne 5% svojich daní na charitatívny účel!), ja som si vybrala Slobodu zvierat.

A poďme k výrobkom, ktoré som si objednala. Ako prvé ma zaujala sviatočná kolekcia trblietavých očných liniek (5ks v balení, každá so strúhadlom). Nakoľko sú ceruzky príjemné mäkké, dá sa s nimi vytvoriť linka, ale môže sa aj rozotrieť,a tak vytvoriť farebný "smokey eye effect". Uvedená kolekcia stojí teraz 6,29 €. 




Keď som už si objednala jeden set, neodolala som kolekcií leskov na pery s príjemnou ovocnou vôňou, v balení sa nachádzajú 4 ks od svetlej ružovej až po červenkastý odtieň 
(6 €). 


Set rôznych odtieňov korektorov by nemal chýbať v každom kozmetickom kufríku, preto ma zaujal set 4 kvalitných krémových korektorov, ktoré dokážu zamaskovať akúkoľvek nedokonalosť (4.50 €)

Novinkou bol aj tekutý HD korektor, ktorý sa nápadne podobá na lesk na pery (obsahuje vitamín C, zelený čaj a výťažky z moruše). Pleť nielen dokonale kryje, ale ju aj vyživí a vytvorí dokonalý efekt (4,50 €).
Poslednou bodkou nákupu boli konturovacie ceruzky na pery. Ja som si zvolila odtieň, ktorý sa podobá mojej farbe pier, je dlhotrvácna a taktiež je v balení pribalené strúhadlo.


Ja som s nákupom veľmi spokojná, dúfam, že si na tejto stránke nájdete aj vy svoje obľúbené produkty (doručenie je rýchle a objednanie jednoduché).

Ak by ste mali predsa len výhrady, prečo je uvedená kozmetika taká lacná a dozvedieť sa niečo viac o nej, kliknite na: http://www.elf-kozmetika.eu/sk/preco-elf_1.html

Dúfam, že som Vám poradila vyskúšať opäť niečo nové a prajem Vám pekný deň! 
(na obrázku som použila uvedené produkty)

                  


Komentáre

Obľúbené príspevky