October Favorites 2013!

Krásny deň prajem!

Chystám sa Vám predstaviť to najlepšie, s čím som sa v mesiaci OKTÓBER stretla, z čoho som nadšená, čo som si musela z obchodu odniesť :-)

Tu je foto všetkých výrobkov:


Začíname zľava:

1. Špirál na oči mám doma viac než dosť, o tom niet pochýb. Ale zhruba jeden mesiac som hľadala všade možne jednu jedinú - Loreal Telescopic Carbon Black. Ak by ste boli veľkou fanúšičkou beauty bloggerky Carli Bybel (tak ako ja), vedeli by ste, že aj vďaka tejto riasenke si vie vykúzliť nádherné mihalnice.
Základom je ohybný umelý "kartáčik". Keďže som nenašla tú, ktorú som chcela, siahla som po lacnejšej variante - Catrice Glamour Doll volume mascara. Po prvom použití môžem s čistým svedomím prehlásiť, že táto špirála je FA-MÓZ-NA ! (Za 5 Eur by ste si krajší look nemohli ani želať :-))

2. Korektorov je na trhu viac než dosť, no vždy sa nejakým spôsobom vrátim k tomu jednému - Manhattan ClearFace Cover Stick. Jeho dvojzložkový obsah zaručí perfektné krytie a starostlivosť o vyrážky zároveň. Čo sa týka zn. Manhattan, tu mi je ľúto, že sa vytráca z obchodov a vidieť ju je veľmi zriedkavé..

3. Keď už je reč o tých nedokonalostiach, našla som parádnu vecičku, ako sa ich rýchlo zbaviť. Z večera do rána Vám vie z maxima spraviť minimum (v tom dobrom slova zmysle :-) . V tých najhorších dňoch síce chodím spávať ako s kiahňami, ale za ten výsledok to stojí. Odporúčam Vám vyskúšať výrobok zn. Essence SOS Spot Killer (cca 4 €). Na prvý dojem sa bude zdať, že prípravok je veľmi silný, jeho vôňa je veľmi "chemická a tuhá". Kvitujem nanášanie pomocou štetčekového aplikátora.

4. Značku Calvin Klein Vám predstavovať určite nemusím. Keď som uvidela lícenku v nádhernej melónovej farbe, dlho som nepremýšľala. Na zimu a plesové obdobie sú lícenky v ružových tónoch ako uliate - Calvin Klein Blusch odtieň Mellow Wine. 

5. Pri tejto značke ostaneme, len pridáme krásnu vôňu a zdôraznime dlhotrvácny efekt. Predstavujem Vám skvelý lesk na pery s vitamínom C a E - Delicious Pout by Calvin Klein Flavoured Lip Gloss, odtieň Burst.

6. Pod číslom šesť sa ukrýva výrobok, ktorý bol pôvodne určený ako očný tieň, no keď som ho zbadala, predstavila som si krásne marhuľové líčka :-) Je to Essence mono očný tieň s názvom Shrimp me up, č. 55. 
PS: Je možné, že ho využijem niekedy aj ako očný tieň..

7. Nemohla som uveriť, že sa dá kúpiť za 79 centov asi dvesto gumičiek na vlasy ! Viete, čím sú zaujímavé? Sú veľmi malé a krehko vyzerajúce, no skutočnosťou je, že sa dajú natiahnuť niekoľkonásobne a sú aj v priesvitnej verzií.

8. Rimmel Stay Matte make-up asi všetci poznáte. Na trhu sa tento make-up drží už nejaký ten rok. Ja som ho začala používať asi ako 16 ročná, no od vtedy prešiel rôznymi zmenami od obalu až po obsah. Make-up je vhodný pre mastnú pleť (!), je neparfumovaný, obohatený o uhorku, bavlnu a rumanček. Osobne si myslím, že tento make-up vôbec nie je zlou voľbou a za svoju cenu (cca 5€) by mohol konkurovať mnohým make-upom v tejto cenovej kategórií. 

9. Posledným produktom, z ktorého som bola tento mesiac nadšená, je antiperspirant zn. Cien Sensitive Mild Protection (Lidl). Viem, že schádzam z kategórie beauty, ale na telesný zápach ľudí veľmi negatívne reagujem. Obchodnú sieť Lidl veľmi zastávam a snažím sa vyskúšať všetky výrobky, ktoré ponúka. Tento antiperspirant, a to chcem zdôrazniť, stál 1,19 € za 200 ml a je spoľahlivý. Už som si ho zakúpila vo všetkých vôniach, ale táto jemná sa mi páči najviac. Odporúčam!

PS: Sledujte D-test (nezávislý spotrebiteľský test výrobkov) a čítajte, ktoré výrobky len sľubujú a ktoré sú skutočne kvalitné..

PS1: Ak máte nejaké tipy na vyskúšanie a rezenciu zaujímavých výrobkov, neváhajte mi o nich napísať! 

J. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky