AVON Make-up Ideal Flawless (recenzia)

Ahojte!

Po dlhšej dobe Vám prinášam recenziu na zakúpený make-up značky Avon. 
Musím sa priznať, že okrem trblietavých ceruziek na oči túto značku vôbec nepoužívam (kedysi veeľmi dávno som bola Avon Lady), no po skúsenostiach s inými výrobkami som túto značku prehodila na vedľajšiu koľaj.

Katalóg sa mi dostal do rúk a nemohla som odolať jednému make-upu s názvom Neviditeľný make-up s krycím efektom a OF15 Ideal Flawless.
Ak sledujete rôzne bloggerky a videá kočiek, ktoré sú posadnuté make-up tutoriálmi (youtube), tak všetko čo je FLAWLESS (neviditeľné) = super!


Ako môže byť make-up neviditeľný, keď ma super krycí efekt ??! 

Aby ste nezostali na vážkach, tak táto recenzia je pozitívna. Už pri prvom vyskúšaní make-upu som zostala veľmi prekvapená. Krásna nevtieravá vôňa, pekný flakón a jemne trblietavé odlesky pridávajú tomuto make-upu plusové body. Konzistencia je tekutá, na denné líčenie stlačím pumpičku 1,5 krát. Make-up odporúčam nanášať štetcom (ja používam Real Techniques, príp. Mary Kay). V katalógu sa tiež dočítate, že make-up je založený na technológii InvisiBlend, ktorá obsahuje pigmenty rôznych tvarov, prirodzene zjemňuje svetlo z každého uhla pre dokonalé neviditeľné prekrytie.

Ja som sa Vám pokúšala odfotiť čo najlepšie uvedené pigmenty:


Aby ste sa nezľakli, na tvári make-up vôbec nepôsobí trblietavo, ba naopak, tie čiastočky majú čosi do seba :-) 

Avon ponúka 5 odtieňov neviditeľného make-upu, ja som zvolila odtieň Natural Beige.  Ako som už viackrát písala, moje pleť je miestami suchá, miestami mastná, ale make-up mi sadol výborne. Po aplikácií zľahka pleť prepúdrujem a vydrží mi po celý deň.

Cena sa pohybuje v rozmedzí +- 12 Eur. Balenie je 30 ml. 

Dúfam, že som Vám aspoň trošku poradila do ďalšej investície :-)

Pekný deň prajem a pozdravujem z práce (s mojou novou šiltovkou ! :-)


Komentáre

  1. Plne súhlasím, taktiež som veľmi spokojná s týmto make-upom :) Avon ma veľmi prekvapil :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky