Vypadávanie vlasov...alebo KEDY to už konečne prestane!?

Vypadávanie vlasov bola téma, ktorá bola ešte pred necelými 3 rokmi pre mňa tabuizovaná. Nič som špeciálne neriešila, viacmenej môžem čestne prehlásiť, že som bola verná každej najnovšej vychytávke z reklamy. Na značku Gliss KUR som akosi nevedela dopustiť a priznám sa, že ich spreje do vlasov po umytí mám rada doteraz, ALE...

ALE..zmenilo sa to, že po 1. tehotenstve som zažila veľký šok, a to, že som mala na hrebeni čoraz viac vlasov, až som sa bála po umytí vlasy rozčesať hrebeňom na mokré vlasy (s málo zubami). Všade som sa dočítala, že je to normálne a hormonálne výkyvy vedia byť sprevádzané aj nadmerným vypadávaním vlasov, ale verte mi, tu to už hraničilo s nenormálnym počtom vypadaných vlasov, ktoré boli všade - na zemi,na oblečení, v aute, v posteli, v umývadle - všade len nie hlave.

Ako prvé som si nasadila zinok, potom som si začala obzerať vlasovú kozmetiku na vypadávanie vlasov. Zistila som (áno zistila), že všetky tie šampóny v drogérke (okrem žihľavy, lopúcha a brezy) sú zložením absolútne neprínosné, sú to zbytočne vyhodené peniaze..

Behom 3 mesiacov som sa dostala do štádia, kedy som začala nosiť šiltovky a tenké čiapky, lebo sa mi spravili také kúty, že som sa za ne hanbila. Naj kamoške som rozprávala, aké mám problémy, ona mi s úsmevom odpovedala, že to nemôže byť až také strašné, no keď som zdvihla šiltovku..Nezabudnem na jej výraz, keď si dala ruku pred ústa a vygánila na mňa oči. 

Istý čas som používala len žihľavové a lopúchové šampóny, tie vlasy som jednoducho nemohla zaťažiť ničím, ani kondicionérom, ani lakom na vlasy, tupírovaním a fénovaním. U jednej veľmi dobrej kaderníčky som si dala spraviť "vlasový detox", kedy mi prostredníctvom kúry stiahla z vlasov silikóny, ktoré sa nachádzajú vo voľnopredajných prípravkoch. Zároveň mi povedala, že každá zmena v živote (najmä teda tá hormonálna) sa prejaví na vlasoch do 3 mesiacov, teda nie okamžite. 
Och, zabudla som doplniť, že vlasy si už dáávno nefarbím..

Samozrejme, čím viac gúglite, tým viac Vám internet ponúka platené reklamy na práve takýto typ prípravkov, poviem Vám, za krátku dobu som minula veľmi veľa peňazí. L´oreal, Keraste, Klorane a rôzne iné prípravky sa na mojej polici striedali jedna radosť a zmeny boli minimálne. Ako som pomaly prestávala dojčiť a dostávala som sa opäť do normálu (cca 1,5 roka po pôrode), bola som s vlasmi spokojnejšia, no nebolo to optimálne.
Úplne zo srandy som vyskúšala značku, ktorá je lacná a sľubuje veľké veci. MILVA je bulharská značka, ktorá používa prírodné aktívne zložky a na trhu je už pomerne dlho.Je bez parabénov, silikónov, netestovaná na zvieratách, garantuje 99,4 % prírodných zložiek. Čítala som o nej rôzne recenzie, prevládali tie pozitívne. Povedala som si, že za vyskúšanie nič nedám a objednala som si chinínový rad. Citujem: 

Vysoky obsah chinínu, v chinínovej vode Milva stimuluje krvný obeh, spevňuje vlasové folikuly, stimuluje rast zdravých a silných vlasov, redukuje a výrazne zlepšuje neprirodzenú stratu vlasov. 
Chinín je vhodný pre prechodnom vypadávaní vlasov, pri vypadávaní vlasov na základe stresu. pre poškodené a zničené vlasy. 

Musím čestne prehlásiť, že po domíňaní veľkého šampónu s vodičkou, som nad výsledkami žasla. Vlasy začali hustnúť, už som sa nebála si ich riadne prečesať. Pri používaní šampónu odporúčam dokúpiť kondicionér, lebo sa vlasy môžu zdať suchšie, no po trojici prípravkov (šampón + kondicionér + vodička) budú na dotyk veľmi príjemné. 

Otehotnela som druhýkrát:-) Áno, počas tehotenstva sú vlasy krásne, nepadajú, sú lesklé atď...aspoň u mňa to tak bolo. A zase som necelé 3 mesiace po pôrode a zase riešim ten istý problém, no už som sa v začiatkoch poistila a dokúpila som si aj novú kávovú sériu s dvojitým efektom proti vypadávaniu.

Toto je moja vynovená zbierka doplnená už aj o pleťovú vodu proti akné s nechtíkom :-)


Na e-shope kvitujem veľmi dobrú orientáciu v sortimente výrobkov a zároveň to, že si pri objednávke môžem vložiť do košíka aj 4 ks vzoriek zadarmo. Zároveň sa mi páči poštovné zdarma nad 20 €. 

MILVA je podľa mňa "low cost", ktorý sa oplatí a viem, že túto značku veľmi dlhý čas nevymením, odporúčam.

Krásny deň, Janka


Komentáre

Obľúbené príspevky